Chlapec v pruhovaném pyžamu

15.05.2020

Oběma je osm let, oba mají rádi dětské hry a postrádají přátelství. Jeden pochází z rodiny nacistického důstojníka a druhý z židovské rodiny. Seznámí se přes plot a začnou si spolu hrát, aniž by tušili, co se kolem nich děje. Bruno (syn důstojníka) nerozumí tomu, proč Shmuel má na sobě pruhované pyžamo, nedostává pořádně najíst a musí každý den pracovat. Doma se mu nedostává vysvětlení na jeho otázky a tak se rozhodne přelézt plot a dozvědět se odpovědi na své otázky. 


Film se mi moc líbí, ovšem je celkem smutný.

Filmy a knihy z období holokaustu mám rád, protože jediná kniha, kterou jsem v posledních pěti letech přečetl byla utekl jsem z Osvětimi od Rudolfa Vrby a ta mě moc zaujala.

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky